Welkom bij de Protestantse Gemeente te Vries Welkom bij de Protestantse Gemeente te Vries

Zondag 28 juli 10.00 uur

Voorganger is Ds. Peter van de Peppel, organist is Leo Kajim. U bent van harte welkom! De dienst is ook te beluisteren vanuit huis, de camping of waar ook ter wereld via kerkdienstgemist.nl

Orde van Dienst

Nieuws uit classis en synode PKN

Nieuwsbrief classispredikant december 2023

Gezocht per 1-1-2025: Vacature voorzitter classis Groningen-Drenthe

Informatieboekje

Er is een informatieboekje beschikbaar voor gemeenteleden over 'Wie, wat, waar en hoe'  in Protestantse Gemeente te Vries. U kunt dit digitaal opvragen bij de scriba

Inventarisatie beroepingscommissie

De kerkenraad wil alvast inventariseren wie belangstelling heeft om zitting te nemen in de beroepingscommissie. De kerkenraad stelt uiteindelijk de beroepingscommissie samen, maar maakt hierbij graag gebruik van input vanuit de gemeente. Mocht u geïnteresseerd zijn of mensen geschikt achten om plaats te nemen in de beroepingscommissie, dan kunt u tot 1 september a.s. uw naam of de namen van anderen aan de scriba doorgeven per e-mail: scriba@pkn-vries.nl. De beroepingscommissie zal bestaan uit 9 mensen waarvan 5 afkomstig zijn uit onze gemeente. Voor meer informatie wordt verwezen naar De Brug van juli 2024 (verschijningsdatum rond 24 juli 2024).

Koffiemiddagen in de zomerperiode

Op 7 augustus en 4 september worden er koffiemiddagen georganiseerd in 'Het Ontmoetingshuis'. Dit begint beide keren om 14.30 uur. De koffie en thee staat klaar. Zo kunnen we elkaar ontmoeten, ook tijdens de zomerperiode!

Concerten in een unieke kerk

In de Bonifatiuskerk in het hart van Vries, cultuurhistorisch erfgoed van eeuwen oud, organiseren we kwalitatief hoogwaardige concerten. De kerk is zowel visueel als akoestisch een fantastische concertruimte en de concerten zijn aantrekkelijk voor een breed publiek door het gevarieerde aanbod van klassiek repertoire met af en toe uitstapje naar een lichter genre. Een heel aangename en sfeervolle ruimte om ontspannen te genieten van prachtige muziek.
Meer weten over het programma, bezoek dan kerkconcerten Vries