zondag 17 april 2022 om 10.30

Eerste Paasdag
Voorganger(s): Ds,. Bert Altena en Esther de vegt
Organist: Luuk Tuinder

Iedereen is van harte welkom bij deze Paasviering! Ben jij klaar voor het feest?
We beginnen met een korte, feestelijke en interactieve kerkdienst in de Bonifatiuskerk. Daarna kies je uit twee activiteiten, een actieve of één waarbij je lekker kan blijven zitten. Iedereen kan meedoen, als we het maar samen doen. Na de activiteit verzamelen we in het Ontmoetingshuis voor een gezamenlijke lunch.

Voor de lunch vragen we je het volgende:

Neem per huishouden (ongeacht uit hoeveel personen dat bestaat) voor 5 personen iets te eten mee. Bijvoorbeeld 5 broodjes, 5 appels of 5 plakken koek. We verzamelen al het eten en maken er een groot buffet van. Zo is er voor iedereen genoeg.
Voor drinken wordt gezorgd.
Je kan het eten vanaf 10.00 uur in het Ontmoetingshuis brengen.

Heb je een dieetwens? Geef dat even door, dan zorgen we dat er voor jou ook genoeg te eten is.

Wil je iets doorgeven, wil je helpen of heb je vragen? Mail dan naar kerkelijkwerker@pkn-vries.nl

Ben jij klaar voor het feest? Wij wel!

Lina de Leeuw, Bert Vos en Esther de Vegt